Deklaracja dostępności

2024-09-05 22:21:00 Autor: Administrator Systemu

Deklaracja dostępności Samorządowego Portalu Edukacyjnego o Cyberbezpieczeństwie Gminy Dobra

Gmina Dobra zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Samorządowego Portalu Edukacyjnego o Cyberbezpieczeństwie Gminy Dobra.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Każdy ma prawo:

Żądanie musi zawierać:

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Dostępność architektoniczna

Urząd Miejski w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra

Do budynku prowadzi wejście od ul. Plac Wojska Polskiego. Do wejścia prowadzą schody. Dodatkowo przy wejściu znajduje się pochylnia, po której można przejechać wózkiem inwalidzkim, wózkiem dziecięcym, itp.
Biuro Obsługi Klienta znajduje się po lewej stronie od wejścia.
Dla osób na wózkach dostępne jest Biuro Obsługi Klienta oraz pomieszczenie, w którym znajduje się Kasa i stanowiska ds. wymiaru i egzekucji podatków. Dalsze przejście nie jest możliwe ze względu na dwa stopnie znajdujące się na początku biegu korytarza.
Pracownik Biura Obsługi Klienta, po zdefiniowaniu potrzeby Klienta, realizuje ją bądź zawiadamia pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za załatwienie sprawy, który prowadzi właściwą obsługę interesanta. Po załatwieniu sprawy, pracownik Biura Obsługi Klienta służy pomocą osobie niepełnosprawnej w opuszczeniu Urzędu. Powyższe zasady mają zastosowanie do obsługi Klientów niepełnosprawnych, Klientów z ograniczeniem zdolności ruchowej, a w uzasadnionych przypadkach również innych Klientów, którzy zgłaszają taką potrzebę.
W budynku nie ma windy, ani toalety dla osób niepełnosprawnych
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej.
w budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększanym dla osób niedowidzących i słabo widzących.