Gmina Łęka Opatowska
SAMORZĄDOWY PORTAL EDUKACYJNY
O CYBERBEZPIECZEŃSTWIE

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Samorządowego Portalu Edukacyjnego o Cyberbezpieczeństwie Gminy Łęka Opatowska

Gmina Łęka Opatowska zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Samorządowego Portalu Edukacyjnego o Cyberbezpieczeństwie Gminy Łęka Opatowska.

  • Data publikacji strony internetowej: 2024-12-30
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-12-30

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2024-12-30
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-12-30

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Małgorzata Gąszczak.
  • E-mail: sekretarz@leka-opatowska.pl
  • Telefon: 664 082 554

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Wójt Gminy Łęka Opatowska
  • Adres: Urząd Gminy Łęka Opatowska
    ul. Akacjowa 4; 63-645 Łęka Opatowska
  • E-mail: sekretariat@leka-opatowska.pl
  • Telefon: +48627814520

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Obiekt Urzędu Gminy w Łęce Opatowskiej wyposażony jest w platformę dźwigową dla osób niepełnosprawnych, która nie pozwala na samodzielnie z niej korzystać przez osobę niepełnosprawną. Pracownik sekretariatu w ramach obowiązków służbowych obsługuje windę. Petent na wózku inwalidzkim ma możliwość dotarcia do każdego punktu obsługi petenta w Urzędzie Gminy.