Gmina Chodzież
SAMORZĄDOWY PORTAL EDUKACYJNY
O CYBERBEZPIECZEŃSTWIE

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Samorządowego Portalu Edukacyjnego o Cyberbezpieczeństwie Gminy Chodzież

Gmina Chodzież zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Samorządowego Portalu Edukacyjnego o Cyberbezpieczeństwie Gminy Chodzież.

  • Data publikacji strony internetowej: 2025-01-14
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-01-14

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2025-01-14
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2025-01-14

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dariusz Olejniczak.
  • E-mail: d.olejniczak@gminachodziez.pl
  • Telefon: 67 28 118 18

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Wójt Gminy Chodzież
  • Adres: Urząd Gminy w Chodzieży
    ul. Notecka 28; 64-800 Chodzież
  • E-mail: sekretariat@gminachodziez.pl
  • Telefon: (067) 282 16 08

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek przy ul.Noteckiej 28 w Chodzieży. w którym siedzibę ma Urząd Gminy nie jest przystosowany osób z niepełnosprawnością ruchową:
Wejści budynku nie zawiera podjazdu umożliwiającego wjazd do urzędu dla osób niepełnosprawnych.
W budynku nie jest dostępna winda osobowa umożliwiająca wjazd na wszystkie poziomy budynku.
Przy budynku nie są wydzielone miejsca do parkowaniadla osób niepełnosprawnych.

Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

Informacja - brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.